Nowe Porsche 911 dzięki większemu silnikowi 3,8 litra oferuje większy potencjał do modyfikacji, który zdecydowała się wykorzystać firma Ruf. Wolnossący silnik otrzymał zmienione głowice cylindrów ze stopniem sprężania podwyższonym do 12:1 i układem smarowania z suchą miską olejową, który zapewnia dopływ oleju także przy ekstremalnym obciążeniu. Włącznie z takimi modyfikacjami, jak zmiana kształtu wałków rozrządu i przeprogramowanie jednostki sterującej, udało się uzyskać 445 KM (327 kW) przy 7600 obr./min, czyli o 90 KM (66 kW) więcej w stosunku do wersji seryjnej. Dzięki tym zmianom auto przyśpiesza do 100 km/h w 4,2 sekundy, a do 200 km/h w 13,5 sekundy (o 3 s szybciej). Prędkość maksymalna wzrosła do 315 km/h. Najcenniejszym osiągnięciem są jednak spontaniczne i bezpośrednie reakcje silnika na najmniejsze zmiany położenia pedału gazu.
Ruf RGT – jadowita dziewięćsetjedenastka
Firma tuningowa Ruf od lat buduje najszybsze wersje samochodów marki Porsche. Niektóre z nich osiągnęły nawet rekordy prędkości na niemieckich autostradach, tak więc każdy nowy model jest entuzjastycznie przyjmowany. Nie inaczej jest w wypadku Ruf RGT.
Auto Świat
Ruf RGT – jadowita dziewięćsetjedenastka