Japońska spółka ASI już kilkakrotnie zaszokowała nie tylko świat tuningu, ale zwłaszcza miłośników tradycyjnej brytyjskiej marki Bentley. Kreacje Japończyków na temat Bentley Continental GT i GTC są bowiem bardzo ekstrawaganckie.
Ostatnio ASI sięgnęło po coupe Continental GT, które zmieniono nie do poznania. Samochód otrzymał wyraźny bodykit, obejmujący nową maskę silnika z ogromnym grillem, przyciemnione przednie lampy, agresywny przedni zderzak przechodzący na szerokie nadkola czy wyprofilowane progi z wlotami powietrza przed tylnymi kołami. Zmienił się również tylny zderzak, w którym zintegrowano masywny dyfuzor, pośrodku którego znajduje się prostokątna końcówka wydechu. Na karbonowej pokrywie bagażnika znalazło się ogromne skrzydło.
Seryjne coupe napędzane jest silnikiem W12 o pojemności 6,0 l oferującym moc 412 kW (560 KM). ASI TETSU GTR otrzymało jednak większe turbosprężarki, przeprogramowaną jednostkę sterującą, zmodyfikowany układ chłodzenia i nowy układ wydechowy. Po przeprowadzonych modyfikacjach moc wzrosła do zadziwiających 589 kW (801 KM). Żeby uzyskaną siłę napędową bezpiecznie przenieść na koła zmiany zaszły również na podwoziu i hamulcach.
Galeria zdjęć
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley
SEMA 2008: ASI TETSU GTR – kiedyś to był zwykły Bentley