Coupe Porsche Cayman od niedawna jest w ofercie niemieckiego producenta, jednak bazuje on na starszym roadsterze Boxster. Mocniejszy model S ma pod maską wolnossący 6-cylindrowy bokser o pojemności 3,4 l. Jednostka dysponuje mocą 217 kW (295 KM) przy 6250 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 340 Nm dostępnym w zakresie 4400-6000 obr./min.

Niemiecka firma tuningowa Speedart jest specjalistą od modyfikacji samochodów marki Porsche. Niedawno zaprezentowała swoją wizję modelu 911 Turbo, teraz przyszedł czas na zestaw dla mniejszego Caymana S. Dzięki przeprogramowanej jednostce sterującej i zupełnie nowemu układowi wydechowemu samochód otrzymał kolejne 30 koni, co zwiększyło stado do 325 sztuk (239 kW). Maksymalny moment obrotowy zwiększył się o 20 Nm do 360 Nm przy 4850 obr./min. Cayman C-RS 325 atakuje teraz pozycję większego modelu 911 Carrera, ponieważ przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje obu samochodom 5,3 s. Prędkość maksymalna podrasowanego Porsche Cayman S wzrosła do 285 km/h.

Zestaw stylistyczny obejmuje nowy przedni zderzak ze zintegrowanym spojlerem, zmodyfikowane lusterka wsteczne, karbonowe skrzydło dociskowe z tyłu i dwie końcówki układu wydechowego o średnicy 90 mm. Zielony kolor obudowy lusterek powtórzono na zaciskach większych hamulców. Zawieszenie otrzymało nowe amortyzatory i inne zestrojenie. Całość podkreślają 20-calowe koła z oponami 235/30 ZR 20 z przodu i 305/25 ZR 20 z tyłu. Cena podstawowa samochodu włącznie z modyfikacjami wynosi w Niemczech 76 915 euro.