Niewiele czasu upłynęło od rozpoczęcia sprzedaży Porsche 911 Turbo, a tuner TechArt już przygotował pierwszy zestaw modyfikacji. Właściciel 911 Turbo może więc od zaraz podrasować swoje cacko.
Porsche 911 Turbo to bardzo udany punkt wyjściowy do wszelkiego rodzaju modyfikacji, jednak najłatwiej zmienić stylistykę. Spojlery dopracowane w tunelu aerodynamicznym nie tylko dodały autu na agresywności, ale również poprawiły stabilność auta. Przedni spojler otrzymał listwę na dolną krawędź, która zwiększa docisk przedniej osi. Na bokach znalazły swoje miejsce masywne listwy progowe, które ukierunkowują pęd powietrza między kołami, zmodyfikowano również lusterka zewnętrzne. Z tyłu znajdziemy spojler dachowy, który wydłuża linię dachu, a wysuwany tylny spojler otrzymał drugi płat, żeby zwiększyć docisk tylnej osi. Pod tylnym zderzakiem zamontowano dyfuzor. Stylistykę tyłu dopełniają dwie pary owalnych końcówek tłumika, które mogą być zarówno zakończeniem seryjnego układu wydechowego, jak i zmodyfikowanego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, zapewniającego cichą eksploatację przy niskich obrotach i rasowy dźwięk przy szybkiej jeździe.