Niemiecka firma TechArt na ostatnie targi w Essen przywiozła kompletnie przebudowane Porsche 911 Turbo generacji 997. Sześciocylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3,6 l oferował 427 kW (580 KM) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 700 Nm osiągany już przy 4800 obr./min. Ze stałym napędem na cztery koła 911 Turbo w ubranku TechArt stało się jednym z najszybszych aut świata, ponieważ od 0 do 100 km/h wystrzeliła kierowcę w 3,46 s. Prędkość maksymalna osiągnęła granicę 339 km/h.
TechArt ma jednak jeszcze większe ambicje, tak więc technicy firmy popracowali przy strojeniu poszczególnych elementów tuningu mechanicznego. W wyniku tych ingerencji z silnika uzyskano oszałamiających 463 kW (630 KM) przy 6800 obr./min, a maksymalny moment obrotowy podniósł się o kolejne 120 Nm do 820 Nm przy 4500 obr. Tak zmodyfikowane Porsche 911 Turbo przyśpiesza do setki w zaledwie 3,2 s, a z 200 kilometrową prędkością pędzi po 10,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 345 km/h.
TechArt nie skupił się tylko na tuningu mechanicznym, długie godziny samochód spędził w tunelu aerodynamicznym, gdzie dostrajano elementy nadwozia, dzięki którym samochód zyskał na agresywności. Na dolnej części przedniego zderzaka zamontowano dodatkową listwę, która ogranicza wypór na przedniej osi. Na bokach pojawiły się masywne listwy progowe, które optymalizują przepływ powietrza między nadkolami. Przestylizowano także lusterka wsteczne.
Na tylnym oknie zamontowano dodatkowy spojler, który przedłuża linię dachu, wysuwane skrzydło otrzymało dodatkową lotkę, a pod tylnym zderzakiem znalazł się dyfuzor, polepszający odsysanie powietrza spod samochodu. Na koniec TechArt zaaplikował ekskluzywny czarno-pomarańczowy lakier, który podkreśla drapieżność auta.