Porsche Cayman S był dotychczas jedynym modelem producenta ze Stuttgartu, który nie otrzymał jeszcze zestawu Widebody firmy TechArt. Sytuacja właśnie się zmienia. Przydomek Widebody oznacza przede wszystkim poszerzenie błotników o 8 cm, z czym jednak wiąże się przestylizowanie przedniej i tylnej części. Poszerzenie z przodu zapewnia lepsze odprowadzanie rozgrzanego powietrza od hamulców. Z tyłu pojawiły się większe wloty doprowadzające powietrze do sześciocylindrowego silnika typu bokser zamontowanego przed tylną osią. Przedni zderzak ze zintegrowanym spojlerem zbudowano tak, by doprowadzić więcej powietrza do hamulców, a zarazem zwiększyć docisk na przednią oś. Z kolei tył wyposażono w dyfuzor, który zintegrowano z dwiema okrągłymi końcówkami wydechu. Na tylnej klapie można zamontować niewielką listwę dociskową lub masywny spojler.
Oprócz ciekawej stylistyki przygotowano także parę zmian technicznych. Największym zmianom poddano jednostkę napędową. Pojemność silnika zwiększono z 3378 cm3 do 3824 cm3. Nowe kute tłoki dopełniono kutym wałem korbowym, sportowymi wałkami rozrządu i układem wydechowym ze stali nierdzewnej. Po zestrojeniu wszystkich komponentów z nowym programem jednostki sterującej osiągnięto 385 KM (283 kW) mocy i 407 Nm momentu obrotowego. Nowy silnik pozwala skrócić czas przyśpieszenia od 0 do 100 km/h do 4,9 s i osiągnąć prędkość maksymalną 303 km/h. Doskonałe właściwości jezdne zapewniają podwozie ze sztywniejszymi sprężynami obniżone o 25 mm i ogromne 5-ramienne koła 8,5Jx20” z przodu i 12Jx20” z tyłu, na których opony Continental w rozmiarach odpowiednio 235/30 ZR 20 i 305/25 ZR 20.