Prawdziwa produkcja rozpoczęła się w 1933 r. Wtedy w zakładach powstał trzykołowy samochód. Pierwsze pojazdy napędzane były dwusuwowymi silnikami firmy Ilo o pojemności 198 ccm. Główny produkt stanowiły trójko-łowe lekkie samochody dostawcze z napędem na przednie koło, ale w roku 1936 pojawił się czterokołowy pojazd terenowy z napędem na wszystkie koła, jak też czterokołowe i trójkołowe kombi spełniające pośrednią funkcję między półciężarówką a autem osobowym. Do napędu użyto dwusuwowych silników współpracującej z fabryką firmy Ilo, ale były to już silniki o pojemności 596 ccm. Firma przetrwała do 1956 r., jednak trójkołowce nadal były budowane na licencji w Indiach przez firmę Bajaj-Tempo.
Tempo Kombinationswagen 1937
Firma założona w Hamburgu w 1923 roku przez Maxa Vidala i jego syna Oscara pierwsze samochody budowała już w 1929 r. Była to jednak bardziej zabawa niż przemysł.
Auto Świat
Tempo Kombinationswagen 1937