Ale i tak na brak zainteresowania inicjatorzy nie mogli narzekać, bo przyjechało ponad 200 stuningowanych samochodów z całego kraju. Profesjonalnie zorganizowany zlot cieszył się też dużym powodzeniem wśród publiczności, w ciągu dwóch dni odwiedziło go ponad 5000 osób. Pierwszego dnia imprezy rozegrano slalom sprawnościowy. Każdy mógł sprawdzić swoje umiejętności na trasie między ustawionymi oponami. Najlepszy okazał się Dariusz Gurdziołek, który Maluchem 126p pokonał sportową Skodę Fabię i Nissana Micrę. Po tej konkurencji na płycie lotniska przeprowadzono popularne wyścigi równoległe na dystansie 1/4 mili. Klasy były podzielone inaczej niż na MP, a na torze pojawili się finaliści ostatnich zawodów w Modlinie i Masłowie. Tym razem najlepszy czas wykręcił Paweł Kowalski Porsche 964 (klasa Profi 2). Bardzo emocjonujący okazał się pojedynek Subaru Imprezy z Maluchem z silnikiem 1.7 od Alfy Romeo. Fiacik dzielnie dotrzymywał kroku i przegrał jedynie o 0,06 s, uzyskując bardzo dobry czas 14,65 s. Po wyścigach spośród 34 zgłoszonych aut wybrano najładniejszy pojazd zlotu. Przeprowadzono też zawody w paleniu gumy. Po rozdaniu nagród odbył się koncert. Wieczorem oceniano najefektowniej podświetlony samochód. Okazał się nim Seat Ibiza, który zajął drugie miejsce przy wyborze najładniejszego auta. Następnego dnia rozegrano konkurencję akustyczną dB Drag. Fiat Tipo uzyskał wynik 149 dB.
TuningoMania
Po raz trzeci fani tuningu spotkali się na ogólnopolskim zlocie na lotnisku w Piotrkowie Trybunalskim. W tym roku impreza odbyła się dużo wcześniej (w 2003 roku w sierpniu), może z tego względu przybyło około stu aut mniej niż przed rokiem.