To pojedyncze egzemplarze przystosowane do rozstawu śrub mocujących Fiata (4x98 mm), sztuka kosztuje ponad 700 euro. Pierwotnie na trzyczęściowych felgach w rozmiarze 9x17 cali miała pojawić się warstwa lakieru. Jednak firma Dyna Tech nie zaakceptowała takiego rozwiązania. Obawiano się, że lakier nie będzie trzymał się gładkiej powierzchni, dlatego felgi pozostały polerowane. Przy szerszej o 10 mm tylnej osi przeróbki nadkoli okazały się zbędne. W Fiacie zaprojektowano wspaniałomyślnie dość duże wnęki kół, dlatego nie dziwi, że seryjnie montowane, 15-calowe koła nie robią wrażenia. Niestety, obecnie nie można kupić jeszcze gwintowanego zawieszenia KW w wersji z regulowaną twardością (zmieniać można tylko wysokość). Właściciel chętnie zredukowałby również drgania spoczywającego na przedniej osi silnika Diesla. Zajmujący się przeróbkami karoserii tuner dopasował przód samochodu do spoilera zderzaka. Z powodu wręcz ekstremalnie niskiego zawieszenia niemożliwe stało się zamontowanie spoilerów bocznych - Stilo nie nadawałoby się po prostu do jazdy. Tył samochodu wygląda inaczej - wygładzono klapę bagażnika, zmieniono nawet umiejscowienie zamka. Dół tworzy spoiler zderzaka firmy Cadamuro i końcówki rur wydechowych Ragazzon - po 102 mm średnicy każda. Sportowe brzmienie to zasługa nowego układu wydechowego, w którym od katalizatora do tłumika końcowego zainstalowano pojedynczą rurę. Aby moc jednostki poprawiła się, pojawił się dodatkowy power box sterujący, który w razie potrzeby może aktywować ponad 166 KM. Godzinną jazdę do pracy właściciel chce odbywać z przyjemnością, wykorzystując wszystko, co ma do zaoferowania rynek z wyposażeniem dodatkowym. Stanie w korku osładza mu 7-calowy monitor oraz zestaw hi-fi. Małe zamieszanie zapanowało w bagażniku - diesel z instalacją NOS? Żółta butla zapewnia... 300 W mocy muzycznej. Jej zaletą jest to, że nigdy nie będzie pusta.
Udawana subtelność
Dlaczego właściciel tego auta zaangażował się w tuningowanie samochodu z Turynu? Twierdzi, że nawet seryjny Fiat Stilo zwraca na siebie uwagę, a nadwozie, które zostało kompleksowo przebudowane, to prawdziwy rarytas dla znawców tematu. "Za cenę felg Dyna Tech niektórzy mogliby kupić sobie nawet cały samochód" - z uśmiechem mówi właściciel pojazdu.
Auto Świat
Udawana subtelność