Logo

Uszczelka pod głowicą — przyczyny awarii, objawy i koszty naprawy

Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
  • Gdy ktoś mówi, że tanio naprawi silnik, w którym doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to lepiej... poszukać innego mechanika
  • Biały dym z wydechu może oznaczać problem z uszczelką pod głowicą – silnik "przepala" chłodziwo
  • Kluczowa dla trwałości uszczelki głowicy jest kondycja układu chłodzenia, czyli m.in. pompy wody i termostatu
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

O tym, jak bardzo temat uszczelki jest popularny wśród osób przekopujących internet, wypowiadających się na różnorakich internetowych forach i jak często magluje się go w przeróżnych dyskusjach, świadczy dość prosty eksperyment. Otóż wystarczy w popularnej wyszukiwarce wpisać hasło "uszczelka", a już po trzech-czterech znakach wyskoczy – ma się rozumieć, jako pierwsza! – następująca podpowiedź: "uszczelka pod głowicą". Drugi wynik: "uszczelka pod głowicą objawy".

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu