Logo
PoradyEksploatacjaWady lakieru: jak poznać, co spaprał "fachowiec"?

Wady lakieru: jak poznać, co spaprał "fachowiec"?

Tego, że samochód lub jego część ma za sobą powtórne lakierowanie w warsztacie, nie da się ukryć i to nawet nie dlatego, że powszechnie dostępne stały się mierniki grubości lakieru.

wady lakieru
Zobacz galerię (15)
Auto Świat / Auto Świat
wady lakieru

Warsztatowe lakierowanie po prostu widać, a miernik pomaga tylko ocenić grubość powłoki oraz – co ważniejsze – grubość szpachli. Oczywiście, dobrze nałożony lakier renowacyjny jest rozpoznawalny tylko przez fachowca, a sam fakt, że auto było powtórnie lakierowane, to wcale nie jest poważny problem; w przypadku starych samochodów może być to nawet zaleta, gdyż oryginalnego lakieru nie da się bez końca polerować i pastować, zachowując odpowiednią ochronę antykorozyjną.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy: