Firma tuningowa Wald International przebudowała brytyjski Range Rover z najmocniejszym silnikiem 4,2 V8 ze sprężarką mechaniczną. W jednostce o mocy seryjnej 287 kW (390 KM) przy 5750 obr./min i momencie obrotowym 550 Nm przy 3500 obr./min pojemność zwiększono do 4,5 l, przeprogramowano jednostkę sterującą, zmodyfikowano kolektor dolotowy, układ chłodzenia i układ wydechowy. Dzięki modyfikacjom moc wzrosła do 353 kW (480 KM), a moment obrotowy zwiększył się o 90 Nm do 640 Nm.
Z mocniejszym silnikiem Range Rover Sports Line przyśpiesza od 0 do 100 km/h w mniej niż 7 sekund i osiąga prędkość maksymalną ok. 250 km/h. Samochód o masie własnej 2,6 t otrzymał także wydajniejszy układ hamulcowy. W nadkolach zamontowano duże, 3-częściowe 23-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami.