W ofercie znalazły się ośmiocylindrowe wersje Panamera S, Panamera 4S i Panamera Turbo, a w tym roku doszła sześciocylindrowa wersja wysokoprężna Panamera i Panamera 4. Kolejną nowością będzie modyfikacja wersji z turbodoładowaniem.

Od listopada trafi do sprzedaży Panamera Turbo Powerkit, który dokłada dodatkowych 40 KM i podwyższa moc silnika do 540 KM oraz maksymalny moment obrotowy z 700 Nm do 750 Nm. Natomiast Powerkit i Sport Chrono podniosą maksymalny moment obrotowy aż do 800 Nm. Uzyskano to dzięki zastosowaniu nowych turbosprężarek, które mają tytanowe turbiny, a także przez modyfikację jednostki sterującej. W przypadku korzystania z ustawienia Sport Plus od 0 do 100 km/h Panamera przyspiesza w ciągu 3,9 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 305 km/h oraz średnio zużywa 11,5 l paliwa na 100 km. Za więcej mocy zapłacimy 16 950 euro.