Te cztery marki stanowią 25 proc. sprzedanych w Polsce opon do samochodów osobowych i dostawczych. Jeżeli zaś chodzi o ogumienie należące do najwyższego segmentu premium, według danych Michelina firma ta ma największy, bo 33-procentowy, udział w polskim rynku oponiarskim. Producent podkreśla, że wysoką jakość ogumienia Michelin potwierdzają niezależne testy. W tegorocznym teście ADAC Michelin Alpin A2 w rozmiarze 165/70 R 14 (typowym dla samochodów małych i kompaktowych, jak m.in. CitroĎn C3, Fiat Punto, Skoda Fabia, Toyota Corolla) został zaklasyfikowany jako opona "szczególnie godna polecenia", m.in. ze względu na bardzo dobre osiągi na lodzie i śniegu oraz wysoką odporność na zużycie i niewielkie opory toczenia. Jak podkreśla Michelin, nie wykazano żadnych słabych punktów modelu Alpin A2. W teście opon o rozmiarze 205/55 R 16 (rozmiar stosowany w samochodach klasy średniej i wyższej) wystąpił Pilot Alpin A2. Uznany został za najwytrzymalszy (w teście na najniższą ścieralność), uzyskał też bardzo dobre oceny w testach trakcyjnych - szczególnie na suchej i mokrej nawierzchni. Ogólna ocena to trzy gwiazdki (maksymalna) i wyróżnienie: "opona szczególnie godna polecenia".Kleber Krisalp HP w rozmiarze 205/55 R 16 również był testowany przez ADAC. Model ten otrzymał dwie gwiazdki i został zaklasyfikowany jako opona "godna polecenia" m.in. ze względu na wysoki komfort oraz bardzo dobre wyniki prób śniegowych.Najnowsze rozwiązania technologiczne, zanim trafią do klientów, Michelin testuje na torach wyścigowych i rajdowych. Spośród sześciu teamów fabrycznych ścigających się w WRC pięć używa opon Michelin. Są to: Ford, Mitsubishi, CitroĎn, Peugeot i Skoda. Francuski koncern jest także jednym z dwóch producentów dostarczających ogumienie Formule 1.
Ze sportu na ulice
WPolsce Michelin działa od 10 lat. Kierowcy samochodów osobowych mogą wybierać spośród 4 marek należących do tego koncernu: Michelin, BFGoodrich, Kleber oraz Kormoran.