Jak sama nazwa wskazuje - Black Edition - samochód jest cały czarny. Posiada czarne nadwozie z wlotami powietrza i zakończeniem wydechu w tym samym kolorze, czarny składany dach i czarne obręcze kół z lekkich stopów w rozmiarze 19 cali, spod których w oczy rzucają się czerwone zaciski.
Czerń dominuje również we wnętrzu, z którą kontrastuje tylko kilka srebrnych wstawek, w tym napisy na progach „Black Edition”. Na desce rozdzielczej od strony pasażera zamontowano plakietkę z numerem seryjnym limitowanej serii.
Wszyscy chętni muszą trzymać rękę na pulsie, ponieważ na świecie powstanie tylko 987 egzemplarzy (taką liczbą oznaczona jest druga, obecna generacja modelu).
Auto posiada w standardzie opcjonalne normalnie pakiety „Comfort”, „Infotainment” i „Design”, system nawigacyjny PCM oraz Sound Package Plus. Do Black Edition można domówić tylko ceramiczne hamulce, elektroniczny system kontroli siły tłumienia poszczególnych kół PASM czy sportowe fotele adaptacyjne z pamięcią.
Źródłem mocy Boxstera S jest sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3,4 l umieszczony przed tylną osią. W wersji Black Edition jednostka jest o 10 koni mocniejsza (320 KM mocy) i generuje o 10 Nm momentu obrotowego więcej (maksymalny moment to 370 Nm przy 4750 obr./min.).
Ze standardową, 6-stopniową skrzynią biegów Boxster S Black Edition rozpędza się do 100 km/h w 5,2 s (o 0,1 s szybciej niż normalny Boxster S) i może osiągnąć maksymalnie 276 km/h. Warto zamówić opcjonalną, dwusprzęgłową przekładnię PDK, która szybciej i efektywniej zmienia biegi od nas.
Sprzedaż Porsche Boxster S Black Edition rozpocznie się w marcu 2011 roku. W Niemczech samochód wyceniono na 63 404 euro.