Jeżeli ktoś chce zażyć nieco sportowej jazdy, to może przestawić dźwignię na tryb "S"
Wówczas silnik na każdym przełożeniu "kręci" aż do czerwonego zakresu na obrotomierzu. TT roadster wyposażone w DSG jest o 0,2 s dynamiczniejsze od wersji z manualną skrzynią biegów! Do osiągów auta idealnie pasuje zestrojenie układu jezdnego. Sztywne nastawy powodują wprawdzie, że o komforcie można zapomnieć, ale pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. To w połączeniu z nisko położonym fotelem sprawia wrażenie, jakby jeździło się gokartem.
Dla największych twardzieli przewidziano jeszcze możliwość usztywnienia podwozia
Wystarczy w tym celu użyć klawisza na konsoli środkowej. Po ostrej jeździe miło jest otworzyć dach i rozkoszować się podróżowaniem pod gołym niebem. Jednak jest to możliwe tylko przy niewielkich szybkościach, bo inaczej szalejący wiatr zepsuje radość z jazdy.