Maksimum dynamizmu
Bazą dla najnowszego M3 była seria 3 Coupé. Z niej sportowy model przejął jednak tylko drzwi, szyby, klapę bagażnika oraz przednie i tylne lampy. Reszta została skonstruowana specjalnie dla tej wersji. Szersze błotniki, zderzaki z większymi wlotami powietrza, skrzela na błotnikach, listwy progowe, dyskretny tylny spoiler oraz dwie podwójne, chromowane koncówki rur wydechowych w połączeniu z 18-calowymi felgami ze stopu lekkiego sprawiają, że auto wygląda bardzo atrakcyjnie. Stylistom firmy po raz kolejny udało się stworzyć model, który mimo atletycznego i dyskretnie agresywnego designu ma też dużą dawkę elegancji. W takim charakterze utrzymane jest również 4-osobowe wnętrze. Podwójne zegary mają białe podświetlenie i czerwone wskazówki. Sportowa kierownica i kokpit obszyte są czarną skórą. Listwy progowe ozdobiono logo "M", a detale z aluminium i włókna węglowego oraz profilowane fotele podkreślają klimat wnętrza. {player}1176271558256.flv{/player}
Maksimum temperamentu
Po raz pierwszy pod maskę M3 trafił widlasty silnik 8-cylindrowy zapewniający autu doskonałe osiągi. 420 KM i 400 Nm momentu pozwala na przyspieszanie do "setki" w 4,8 s i osiąganie prędkości 250 km/h (ograniczona elektronicznie). Napęd przekazywany jest na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni biegów. Do parametrów silnika dostosowano pracę układu jezdnego, który wyposażono m.in. w system dynamicznej kontroli stabilności (DSC) oraz układ elektronicznej kontroli amortyzacji (opcja) pozwalający na wybór trzech trybów pracy (normalny, komfortowy i sportowy). Dostępny na życzenie konfigurator MDrive umożliwia również skonfigurowanie parametrów dynamiki jazdy do indywidualnych upodobań. W sprzedaży BMW M3 pojawi się w sierpniu. {player}1176271558250.flv{/player}