Oficjalny debiut modelu odbył się podczas rozpoczętego w ub. tygodniu salonu samochodowego w Los Angeles. W lutym wystartuje jego sprzedaż na rynku amerykańskim, a kilka miesięcy później również w Europie.
Podobnie jak bijąca rekordy popularności za oceanem odmiana coupé, tak i kabriolet dostępny będzie w dwóch wersjach silnikowych. Do bazowego modelu trafi 6-cylindrowa jednostka o pojemności 3,6 l i mocy 312 KM, natomiast w topowej, sportowej odmianie SS montowany będzie silnik 6.2 V8 osiągający 426 KM. Obydwa silniki do przeniesienia momentu na tylną oś standardowo wykorzystają 6-biegową przekładnię manualną, a 6-stopniowy „automat” będzie dostępny w opcji.
W porównaniu z coupé w cabrio wprowadzono kilka istotnych modyfikacji w strukturze nadwozia, które zapewniły mu odpowiednią sztywność. Materiałowy dach składa się w ciągu 20 s i jest to konstrukcja zbliżona do stosowanej w Corvette. W USA ceny Camaro zaczynają się od 30 tys. dolarów.