Lexus IS-F - elegancki w środku

Na szczęście nie przesadzono z dodatkami i Lexus IS-F zachowuje też typową dla marki dużą dawkę elegancji. Wnętrze utrzymane jest w podobnym klimacie. Sportowe, profilowane fotele zapewnią nie tylko komfort, lecz także doskonałe trzymanie boczne podczas dynamicznej jazdy. Mogą one być pokryte czarną, skórzaną tapicerką lub kontrastującą biało-czarną. Aluminiowe elementy kokpitu, dodatkowy wskaźnik temperatury oleju oraz dyskretne logo "F" na kierownicy i konsoli podkreślają dynamiczny charakter auta.

Lexus IS-F - dostarcza mnóstwo wrażeń

Pod maskę Lexusa IS-F trafił odpowiednio zmodyfikowany i podkręcony 8-cylindrowy silnik o pojemności 5 l, który rozwija moc ponad 400 KM i będzie stanowić źródło prawdziwie sportowych doznań. Do "setki" Lexus rozpędzać się będzie w mniej niż 5 s. Do przeniesienia napędu na tylną oś wykorzysta pierwszą na świecie 8-stopniową skrzynię biegów. Ma ona dwa tryby pracy - Drive i Manual. Pierwszy pozwala rozkoszować się płynną i dynamiczną jazdą, drugi umożliwia ultraszybką, ręczną zmianę biegów manetkami umieszczonymi przy kole kierownicy.

Lexus IS-F - na życzenie także komfortowy

Do potencjału układu napędowego dostosowano charakterystykę zawieszenia. Lexus IS-F został wyposażony w system zarządzania pracą układu jezdnego (Vehicle Integrated Management System) z wyborem jednego z trzech typów ustawień: Normal, czyli komfortowy, Sport usztywnia zawieszenie oraz zmienia nastawy przepustnicy, wspomagania układu kierowniczego i systemów bezpieczeństwa, pozwalając w pełni docenić możliwości samochodu, w trzecim - Off - wyłączane są wszystkie elektroniczne układy wspomagania kierowcy, dzięki czemu prowadzący przejmuje całkowitą kontrolę nad autem i może wykazać się także umiejętnościami kierowania.

IS-F jest pierwszym modelem z nowej serii Lexusa nastawionej na najbardziej wymagających klientów o sportowym guście. W salonach sprzedaży samochód ma pojawić się na początku 2008 roku, wtedy też poznamy jego cenę.