Miejsca nad głowami oraz na wysokości kolan w obu rzędach siedzeń wystarczy także wysokim osobom. Z tyłu przestrzeń można dostosować do indywidualnych potrzeb dzięki przesuwanej kanapie. Gorzej jest na szerokość. Trzem pasażerom z tyłu będzie ciasno. Podróż odbywa się na wygodnych siedzeniach, ale boczne trzymanie jest słabe. Jak przystało na minivana, kabinie nie brakuje funkcjonalności. Wszelkie drobiazgi można umieścić w dużym schowku przed pasażerem lub w kieszeniach na drzwiach. Gdyby to nie wystarczało, to po odchyleniu siedziska prawego fotela przedniego odsłania się 10-litrowy schowek. Dobre są też możliwości transportowe auta. Bagażnik mieści od 437 do 1332 l. To bardzo dobra wartość. Po złożeniu siedzeń zmieścić można nawet rower. System Flexi Board dzieli bagażnik na dwie części w poziomie, dzięki czemu po powiększeniu uzyskuje się równą powierzchnię ładunkową. Przyjemną jazdę Note'em gwarantuje 85-konny silnik Diesla konstrukcji Renault. Wprawdzie 13 s do "setki" to nie wyczyn, ale wystarczy do sprawnego przemieszczania się. Największą zaletą jednostki jest niskie spalanie.
Nissan Note - Z francuskimi genami
Van zbudowany na bazie samochodu klasy B to szansa wygospodarowania dużej przestrzeni na niewielkiej powierzchni. I rzeczywiście, udało się to Nissanowi w modelu Note zbudowanym na wydłużonej płycie podłogowej Renaulta Modusa.