Na pierwszy rzut oka widać, że 308 stylistycznie nawiązuje do pozostałych modeli koncernu. Można odnieść wrażenie, że to 207 w wersji XXL. 308-mka została zbudowana na udoskonalonej płycie podłogowej modelu 307. Większe od poprzednika wymiary zewnętrzne (dł. o 76 mm i szer. o 70 mm) zapewniają wiele miejsca dla pasażerów. Zwłaszcza docenią to osoby siedzące na tylnej kanapie. Na pochwałę zasługują również materiały wysokiej jakości użyte do wykończenia wnętrza oraz duża liczba schowków. Kabina pasażerska może być wykończona tapicerką z tkaniny lub ze skóry. W wersji Premium Pack oferowany będzie duży, przeszklony dach panoramiczny. W porównaniu z poprzednikiem spore zmiany wprowadzono w panelu środkowym deski rozdzielczej, które naszym zdaniem są korzystne. W zależności od wersji w wyposażeniu 308 znajdą się m.in.: nawigacja satelitarna z kolorowym wysuwanym z konsoli środkowej wyświetlaczem, bezprzewodowy system Bluetooth umożliwiający rozmowy telefoniczne oraz dwustrefowa automatyczna klimatyzacja. Nad bezpieczeństwem pasażerów czuwa 9 poduszek powietrznych, ABS z EBD oraz systemy stabilizacji toru jazdy ESP i trakcji. Droższe wersje będą miały ksenony z doświetlaniem zakrętów i układ AFIL sygnalizujący niezamierzone przekroczenie przez auto pasa jezdni. Peugeot zapowiada wprowadzenie 6 silników. Niewymienione w tabeli to benzyniak 1.4/95 KM i diesel 1.6/90 KM.
Galeria zdjęć
Peugeot 308 - ma być niezawodny
Peugeot 308 - ma być niezawodny
Peugeot 308 - ma być niezawodny
Peugeot 308 - ma być niezawodny
Peugeot 308 - ma być niezawodny