Logo

Jakiego SUV-a do 50 tys. zł kupić? Mechanik wybrał nam cztery. Jeden dostał piątkę

  • SUV-y to teraz najbardziej pożądany rodzaj nadwozia. Jednak zakup nowego z salonu dla wielu osób może być zbyt dużym wydatkiem. Od czego jest jednak rynek wtórny? Wybraliśmy cztery SUV-y, które kierowcy w Polsce zawsze cenili
  • Na liście mamy: Toyotę RAV4, Hyundaia Tucsona, Forda Kuga i Nissana Qashqaia
  • Wszystkie modele oceniliśmy razem z mechanikiem
  • I wszystkie dostały co najmniej dobre oceny. Na piątkę w skali szkolnej zasłużył jednak tylko jeden z SUV-ów
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Cztery SUV-y, które zestawiliśmy w tym artykule, cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku wtórnym. Celowaliśmy w generacje, które można dziś kupić za rozsądne pieniądze i za takie same utrzymać (akurat to nie w każdym przypadku jest to tak do końca możliwe). Nasz wybór padł na:

  • Hyundaia Tucsona II,
  • Nissana Qashqaia II,
  • Forda Kugę II,
  • Toyotę RAV4 IV.

Na ostateczną ocenę złożyły się nie tylko opinie zaprzyjaźnionych mechaników, których wypytaliśmy o trwałość i koszty eksploatacji zestawianych SUV-ów, lecz także nasza wiedza oraz wrażenia z redakcyjnych testów. Tylko jedno auto zasłużyło na piątkę.

Kto chce kupić auto używane, powinien najpierw poznać triki stosowane przez nieuczciwych handlarzy. Jeden z nich w szczerej rozmowie z "Auto Światem" opowiedział, jak klienci są nabijani w butelkę i na co szczególnie zwracać uwagę podczas oględzin: Wyspowiadałem handlarza. Opowiedział mi o podstępnych trikach sprzedawców

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium