Nadworny tuner Mitsubishi – Ralliart – poddał modyfikacjom ostatnią dziewiątą ewolucję Lancera, dzięki którym udało się uzyskać moc 360 KM. Klienci w Wielkiej Brytanii przyzwyczajeni są do tego, że do swojego EVO mogą dokupić pakiet poprawiający osiągi. Pakiety dla EVO IX, które w wersji podstawowej osiąga moc 280 KM, podnoszą moc do 300, 320, 340, a teraz również do 360 KM.
Wzrost mocy nastąpił dzięki przeprogramowaniu komputera sterującego pracą silnika. Do 492 Nm (392Nm w wersji podstawowej) wzrósł także moment obrotowy. Dzięki opisanym modyfikacjom EVO IX FQ-360 osiąga prędkość maksymalną 257 km/h, a do 100 km/h rozpędza się w czasie 4,1 s (1,3 s szybciej od wersji podstawowej), co daje lepszy wynik od Porsche 911 Carrera S.
Niestety, auto z kierownicą po prawej stronie przeznaczone jest wyłącznie na rynek brytyjski i japoński. Lancer EVO FQ-360 kosztować będzie 35 504 funtów (ok. 209.500 zł), a w wyposażeniu znajdą się 4 airbagi, klimatyzacja, alarm, zestaw audio itp.