Trudno dopatrzyć się w niej nim wielu elementów wspólnych z protoplastą.Hatchbacka przekształcono w coupe, a silnik nie ma nic wspólnego ze standardową jednostką napędową. Moc silnika zbudowanego w oparciu o jednostkę 2.0 TFSI, to 494KM osiągane przy 7800 obr./min., a maksymalny moment obrotowy wynoszący 443 Nm jest dostępny przy 3700 obr./min. Całość w połączeniu z masą pojazdu wynoszącą jedynie 1000 kg zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2.7 sekundy!Za przeniesienie napędu odpowiada sześciobiegowa przekładnia sekwencyjna zapożyczona z rajdowej Fabii WRC. Brisk zamierza wykorzystywać samochód w rajdach w celach promocyjnych.źródło:Mototarget
500 konna Fabia
Znany czeski producent podzespołów tuningowych przygotował coś ekstremalnego.Zmodyfikowaną Fabię nazwano Brisk RS01 WRC.