Pierwsze drobne ingerencje techniczne AC Schnitzera wykonano pod maską silnika. Jednostką napędową, której dodano sił, jest 3-litrowy diesel. Po modyfikacjach z 6-cylindrów udało się wycisnąć 195 kW (265 KM) przy momencie obrotowym 550 Nm, co stanowi 25 kW i 50 Nm więcej niż w wydaniu seryjnym 330d coupé. Wzmocnione BMW przyspiesza od 0 do 100 km/h o 0,5 sekundy szybciej, co daje wynik 6,1 s. Jednak nabywcy z silnikami 335d i 335i będa musili jeszcze poczekać, AC Schnitzer po raz pierwszy przygotowuje tuning tych jednostek.
Zmianę stylizacji będzie można zabaczy już na przednim zderzaku. Nowa jest listwa dachowa nad tylnym oknem. Jest też spojler na pokrywie bagażnika, zmian dokonano także w wyglądzie tylnego zderzaka, który stwarza optyczne wrażenie dyfuzora. Z szerokiej oferty nabywcy mogą wybrać 18-20-calowe obręcze kół z metali lekkich. Podczas Essen Motor Show model ten zaprezentowany zostanie na obręczach 20-calowych z oponami 240/30 R20.
Zmodernizowane zostało także podwozie, w którym zamontowano nowe stabilizatory oraz obnizono o 25 mm prześwit. We wnętrzu zamontowano trójramienne koło kierownicy z elementami aluminiowymi i karbonowymi. W przypadku, gdy nabywca będzie chciał mieć odłączony elektroniczny ogranicznik prędkości, to AC Schnitzer automatycznie wymieni prędkościomierz, którego w tym przypadku skala będzie rozszerzona do 300 km/h.