Nowe Audi A6 ma ponad 4,9 m długości i bagażnik o pojemności 530 l. Co piąta część nadwozia (m.in. maska i drzwi) wykonana jest z aluminium. Płyta podłogowa jest nowa i pochodzi z Audi A7. Tak jak nadwozie właściwie nie ma design i wygląda jak reszta modeli tej marki, tak wnętrze jest oryginalne i stylowe. Fajnie.
Silniki? Będzie ich sześć, a wszystkie są średnio o 19% oszczędniejsze od tych montowanych w poprzedniku. Benzynówki: 2,8 V6 204 KM (7,7 s do setki, maks. 240 km/h, spalanie 7,4 l/100 km) lub 3,0 V6 300 KM (5,5 s do setki, maks. 250 km/h, spalanie 8,2 l/100 km).
Turbodiesle: 2,0 TDI 177 KM (8,7 s, maks. 228 km/h, spalanie 4,9 l), 3,0 V6 TDI 204 KM (7,2 s do setki, maks. 240 km/h, spalanie 5,2 l/100 km) lub 3,0 V6 TDI 245 KM (6,1 s do setki, maks. 250 km/h, spalanie 6 l/100 km).
Będzie też model hybrydowy: 211 benzynowych koni wspomaganych jest przez 45 elektrycznych, dzięki czemu można nawet przez 3 km jechać tylko na prądzie. Osiągi? 7,3 s do setki, maksymalnie 238 km/h, spalanie 6,2 l/100 km.
I to w sumie wszystko, co warto o tym aucie wiedzieć.