Jakie to proste: ikona motoryzacji i jej reklama umieszczona na innej ikonie – np. moście Brooklyn Bridge. To na razie koncept, ale można spodziewać się, że niebawem takie specyficzne billboardy pojawią się na londyńskim Tower Bridge, w Sydney czy w Wenecji. Ogromna reklama składa się z czterech srebrnych pierścieni, w których umieszczone zostały cztery samochody Audi. Pierścienie obracają się, świecą w nocy i poruszają się w górę i w dół. Za stworzenie kreacji odpowiada Access Agency. Zanim jednak ta nietypowa forma promocji marki znajdzie się na docelowym miejscu, wszystkich czeka faza przygotowań: zamontowanie pierścieni, zamocowanie aut, testy oświetlenia, itd. Życzymy powodzenia i oby firmy decydowały się na więcej takich nietypowych reklam i nieszablonowych rozwiązań.
Bardzo nietypowa reklama
Audi przyzwyczaiło nas do tego, że potrafi działać w sposób zaskakujący i niestandardowy. Oto kolejny przykład. Reklama niezwykle prosta w formie, ale jednocześnie przykuwająca uwagę i pokazująca potencjał firmy