W planach jest nie tylko wersja coupé, która miałaby rywalizować z Hondą CR-Z, ale także Prius van. Można przypuszczać, że sportowa odmiana Priusa będzie szybsza niż model wyjściowy w związku z nieco mniejszym nadwoziem i obniżoną wagą. W przypadku rodzinnej wersji hybrydy pewnie będzie na odwrót – większe i mniej aerodynamiczne nadwozie oraz zwiększona masa nie tylko pogorszą osiągi, ale także zwiększą spalanie.Zwykły Prius wyposażony jest w silnik benzynowy 1,9 l o mocy 99 KM oraz elektryczny o mocy 68 KM. Łączna moc obu jednostek to 136 KM. Auto spala średnio 5,2 l, przyspiesza do setki w 11,4 s i rozpędza się maksymalnie do 177 km/h.
Będzie Toyota Prius Coupé
Do tej pory Prius dostępny był tylko w jednej wersji nadwoziowej. W przypadku trzeciej generacji tej chyba najsłynniejszej hybrydy świata ma być inaczej.