Rekordowy wynik BMW M GmbH osiągnięto wbrew kryzysowi gospodarczemu – sprzedaż nawet w drugiej połowie zeszłego roku utrzymywała się na wysokim poziomie i nie wpłynęła na nią ogólnoświatowa sytuacja rynkowa. Lepszy wynik dywizja sportowa BMW w swojej trzydziestoletniej historii odnotowała tylko w roku 2002, kiedy sprzedano 26 776 samochodów.
Najważniejszym modelem pozostaje M3, który sprzedano w ilości niespełna 18 tysięcy egzemplarzy. Najpopularniejsze pozostaje M3 Coupe (10 571 szt.). W marcu 2008 w salonach pojawiło się M3 w wersji sedan, ten model nabyło 3 253 klientów, a sprzedawane od maja M3 Cabrio znalazło 4 169 nabywców.
Stałe miejsce w ofercie ma również BMW M5 i M5 Touring, których sprzedano 2 465 egzemplarzy, M6 Coupe wybrało 1 102 klientów, a M6 Cabrio wyjechało z salonów w ilości 1 158 sztuk. Do końcowego wyniku przyczynił się również model Z4 M, którego produkcję zakończono w sierpniu. W sumie sprzedano 699 egzemplarzy w wersji Roadster i 739 Coupe.
Najważniejszym rynkiem zbytu w zeszłym roku były Stany Zjednoczone, gdzie sprzedano 10 663 pojazdów, co oznacza wzrost o 70 %. W Kanadzie odnotowano jeszcze większy wzrost – o 130 % (1 114 szt.). Rodzime Niemcy są drugim najważniejszym rynkiem zbytu z ilością 2 777 sprzedanych samochodów z przydomkiem M (+ 37 %), trzecie miejsce przypadło Wielkiej Brytanii (2 469 szt.; + 20 %).
Także sportowe pakiety M były w zeszłym roku bardzo popularne. Akcesoria z oferty M, poprawiające nie tylko wygląd nadwozia, ale również wnętrze czy podwozie, zamontowane były w 156 139 nowych BMW (+ 7 %). Pakiety M dostępne są dla wszystkich modeli za wyjątkiem serii 7, X6 i Z4. Najchętniej wybierają je nabywcy serii 3, z możliwości tej skorzystało ok. 58 tys. klientów.
Program BMW Individual wykorzystało w roku 2008 w sumie 6 589 nabywców.