BMW przygotowało na rok modelowy 2009 zestaw modyfikacji dla swoich topowych modeli M5 i M6. Dziesięciocylindrowa jednostka otrzyma oszczędny pakiet EfficientDynamics obejmujący alternator z funkcją rekuperacji energii podczas hamowania, odłączany kompresor klimatyzacji i nowe łożyska tylnych półosi obniżające tarcie. Zmiany nadwozia są tylko kosmetyczne – na drzwiach znajdziemy nowe lusterka wsteczne o większej powierzchni i nowy odcień lakieru Carbon Black Metallic.
Dla nabywców BMW M6 lubiących sportową jazdę przygotowano opcjonalny pakiet sportowy. Nowe zestrojenie zawieszenia powoduje obniżenie auta o 12 mm z przodu i 10 mm z tyłu. Zmieniło się również resorowanie, a w nadkolach zadomowiły się kute dwuczęściowe tarcze z podwójnymi ramionami. M6 z pakietem sportowym wyróżniać się będzie przede wszystkim charakterem jazdy, ale również jego nadwozie nieznacznie się zmieni, rozpoznawalne będzie m. in. po nowym profilowaniu maski silnika.
We wnętrzu pojawi się nowa generacja systemu iDrive ze zmodyfikowanym sterowaniem, a w przypadku wersji Professional również z 8,8-calowym wyświetlaczem o rozdzielczości 1280x480 pikseli. Korzystanie z systemu ułatwione jest dzięki ulepszonej strukturze menu i dodatkowym przyciskom na panelu radia. Ofertę funkcji poszerzono o możliwość głosowego wprowadzania adresu, dostęp do internetu za pośrednictwem BMW ConnectedDrive oraz 80-GB dysk twardy z szybkim dostępem do zapisanych danych.