Pierwsi klienci już mieli okazję odwiedzić prawie 3000 m2 ekspozycji. Są tu najnowsze modele BMW, zarówno samochody jak i motocykle oraz auta używane, do tego marka MINI. Ten salon to jedyny obiekt spełniający w 100 procentach restrykcyjne wymagania BMW AG.

Inwestycja, którą rozpoczęto późną jesienią ubiegłego roku, właśnie się zakończyła. Na działce o powierzchni blisko 8000 m2 powstał dwupoziomowy salon, przestronny, wygodny i nowocześnie zaaranżowany. Klient może w nim wybierać zarówno samochody BMW nowe i używane, jak i motocykle. Dla miłośników elegancji w mniejszej formie proponowana jest należąca do BMW marka MINI, te lifestylowe samochody są nabycia i obejrzenia także w nowym salonie, którego łączna powierzchnia ekspozycyjna to prawie 3000 m2. Również serwis jest imponujący. Na powierzchni ponad 750 m2 w hali serwisowej pracuje 12 podnośników. Parking zewnętrzny został przewidziany na 130 miejsc.

Nowy salon jest jedynym w Polsce, który w stu procentach spełni najnowsze standardy koncernu z Monachium. Oznacza to, że jest to pierwszy salon zbudowany w 100% według wytycznych BMW AG. Nie tylko wystrój wnętrza, dobór mebli, sposób ekspozycji jest zgodny ze standardami marki BMW, ale również cała bryła budynku. Firma Inchcape Motor od początku zakładała, że dotychczasowy salon przy ul. Prostej będzie tylko etapem na drodze ku reprezentacyjnej stacji dealerskiej, która odpowiadałaby pozycji BMW jako światowego lidera na rynku aut premium i pozycji Inchcape Motor jako czołowego gracza w światowej dystrybucji samochodów.

Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje jeden samochód co 2 minuty. Działa w 25 krajach, reprezentując 18 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi 200 salonów dealerskich, ma zatem ogromne doświadczenie w dostarczaniu najlepszych, innowacyjnych rozwiązań oraz praktyk sprawdzonych w procesie obsługi klienta.

W Polsce Inchcape Motor jest obecny jako partner marek BMW i MINI, prowadzi salony w Warszawie i Wrocławiu.