Napędem tego sukcesu jest głównie nowy model M3 dostępny obecnie w trzech wersjach nadwoziowych: coupe, sedan oraz kabriolet. Zainteresowanie „M-ką” dwukrotnie przewyższyło sprzedaż bazowej wersji nowej „trójki” w początkowym okresie sprzedaży. Obecnie w ofercie producenta znajduje się siedem modeli w legendarnej, sportowej wersji. To elitarne grono składa się z trzech odmian wspomnianej M3, M5 Sedan oraz Touring oraz M6 Coupe i Convertible. Niestety na tym torcie nie będzie wisienki. Sprzedaż całkowita BMW jako koncernu spadła w tym roku o 3,5 procent, w porównaniu do adekwatnego okresu minionego roku.
BMW serii M, szybkie nie tylko na torze
To właśnie modele w tej odmianie odnotowały u bawarskiego producenta 50 procentowy wzrost sprzedaży względem roku poprzedniego, należy zaznaczyć iż dane te nie obejmują grudnia. Od stycznia 2008 roku BMW sprzedało 22340 modeli M (w roku 2007 14092).