Auto Świat Wiadomości Aktualności BMW serii M, szybkie nie tylko na torze

BMW serii M, szybkie nie tylko na torze

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

To właśnie modele w tej odmianie odnotowały u bawarskiego producenta 50 procentowy wzrost sprzedaży względem roku poprzedniego, należy zaznaczyć iż dane te nie obejmują grudnia. Od stycznia 2008 roku BMW sprzedało 22340 modeli M (w roku 2007 14092).

BMW serii M, szybkie nie tylko na torze
Zobacz galerię (2)
Auto Świat
BMW serii M, szybkie nie tylko na torze

Napędem tego sukcesu jest głównie nowy model M3 dostępny obecnie w trzech wersjach nadwoziowych: coupe, sedan oraz kabriolet. Zainteresowanie „M-ką” dwukrotnie przewyższyło sprzedaż bazowej wersji nowej „trójki” w początkowym okresie sprzedaży. Obecnie w ofercie producenta znajduje się siedem modeli w legendarnej, sportowej wersji. To elitarne grono składa się z trzech odmian wspomnianej M3, M5 Sedan oraz Touring oraz M6 Coupe i Convertible. Niestety na tym torcie nie będzie wisienki. Sprzedaż całkowita BMW jako koncernu spadła w tym roku o 3,5 procent, w porównaniu do adekwatnego okresu minionego roku.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: