Dostawcą komponentów do nowego chińskiego crossovera Chery Tiggo 4x4i będzie jeden z czołowych producentów podzespołów, firma BorgWarner. Nowa generacja napędu na wszystkie koła dla samochodów z podstawowym typem napędu z silnikiem z przodu i napędem na przednie koła w odróżnieniu od prostszych biernych systemów jest sterowana elektronicznie. Będzie to premiera systemu aktywnego rozdzielania momentu obrotowego między osie w chińskich samochodach. BorgWarner dostarcza Chińczykom również inną elektronikę oraz pomaga przy zastosowaniu systemów elektronicznych w konstrukcji auta.

Konstrukcja napędu na cztery koła ITM 3e jest bardziej skomplikowana od dotychczasowych systemów ze sprzęgłem elektromagnetycznym. System BorgWarner ITM 3e zapewnia lepszy stopień zblokowania i maksymalizację przenoszonego momentu obrotowego przy kompaktowych rozmiarach układu. Elektronicznie sterowany napęd na cztery koła jest w pełni zintegrowany z systemami ABS i ESP. Elektronika analizuje wiele danych (przeniesienie momentu obrotowego, przyśpieszenie boczne, kąt skrętu itp.) i dzięki szybkiej interwencji jest w stanie zmienić stosunek mocy przenoszonej do poszczególnych osi zanim dojdzie do poślizgu kół. Podczas szybkiej jazdy na drodze, by obiniżyć zużycie paliwa, załączony jest tylko napęd na przednią oś.

Ten sam system wykorzystuje również Hyundai Santa Fe, a w najbliższym czasie pojawi się w dalszych dwóch modelach dla USA i Europy.