Przejdę od razu do rzeczy, bez zbędnych gadek-szmatek. Super Sport ma 1200 KM, a to o 199 więcej niż (nie)zwykły model. Niutonometrów też jest więcej – zamiast 1250 mamy ich 1500. Boże! Przyspieszenie do setki trwa jeszcze szybciej (nie wiadomo o ile, ale mnie niż 2,5 s), a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 415 km/h wobec 407 km/h w standardowym modelu. Testy pokazały jednak, że auto jest zdolne przekroczyć 430 km/h.
Auto ma nieco zmienione nadwozie (inne wloty powietrza), unikalne wykończenie wnętrza, obniżoną wagę (szczegóły nie są na razie znane) i potrafi narażać właściciela na przeciążenia rzędu 1,4 g (wersja bazowa – 1,2 g). Zmieniono również zawieszenie. Powstanie tylko 5 sztuk tego modelu. Cena zapewne zwali z nóg.
Galeria zdjęć
Bugatti Veyron Super Sport jest jeszcze szybszy niż zwykły model
Bugatti Veyron Super Sport jest jeszcze szybszy niż zwykły model
Bugatti Veyron Super Sport jest jeszcze szybszy niż zwykły model
Bugatti Veyron Super Sport jest jeszcze szybszy niż zwykły model