Obecność marki Buick w najbardziej zaludnionym kraju świata rozpoczęła się w 1998 roku, gdy powołano wspólne przedsiębiorstwo General Motors i SAIC. Od tego momentu współpraca systematycznie się rozwijała. Granice pierwszego miliona przekroczono w 2006 roku, a na drugi potrzebowano już znacznie mniej czasu.
GM otwarcie przyznaje, ze Chiny dla marki Buick są bardzo ważnym rynkiem. Wszystko zatem wskazuje na to, ze Buick pozostanie wśród czterech marek GM przeznaczonych do restrukturyzacji.
Oferta Buicka w Chinach jest bardzo szeroka. Dostępne modele to: pięciometrowy sedan LaCrosse, Park Avenue, który w tym kraju jest zmodernizowaną wersją Holdena Statesman (długość 5,2 m) oraz nowy Buick Regal, czyli miejscowa wersja Opla Insignia.
Te klasyczne modele dopełnia kompaktowy Chevrolet Lacetti, sprzedawany w wersji sedan, kombi i hatchback, który otrzymał tutaj nazwę Buick Excelle. Jest tez duży SUV Enclave i MPV GL8 wywodzący się z Chevroleta Uplander.
Pewnego rodzaju niespodzianką jest fakt, ze najlepiej sprzedaje się tutaj mały model Excelle.Od momentu premiery w 2003 roku sprzedano już 900 tys. egz., a 94 tys. w ciągu pierwszych miesięcy tego roku. Drugim pod względem sprzedaży modelem tej marki jest GL8 z liczbą 240 tys. egz. od 1999 roku. Od lat jest on tez liderem swojego segmentu w Chinach.