General Motors nie jest jedynym koncernem, który stara się wyrównać straty, jakie ponosi w Europie Zachodniej i USA. Poszerzaniem oferty w Chinach. GM na razie taka strategia wychodzi w stu procentach. W najbardziej zaludnionym kraju świata sukcesy odnosi kilka marek koncernu GM, np. Chevrolet sprzedał w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku o 51 procent samochodów więcej, niż w tym samym okresie ubiegłego roku, Buick zwiększył sprzedaż o 27,8 %, Cadillac o 27,1 %, a Wuling o 38,7 %.

Zaskakujący sukces odniosła w Chinach marka Cadillac. Jej oferta złożona jest z modeli CTS, XLR i SRX, a w najbliższym czasie gama modelowa poszerzy się o dużego SUV-a Escalade i luksusowego sedana SLS. Cadillac SLS zwiększono w stosunku do modelu bazowego STS o 100 mm, dzięki czemu osiągnięto więcej przestrzeni na tylnych siedzeniach. Gama silników składa się z trzech benzynowych 6-cylindrowców o pojemności 2,8, 3,6 i 4,8 l. Cadillac liczy, że model SLS dalej wzmocni pozycję marki, ponieważ auto zbudowano zgodnie z upodobaniami chińskiego nabywcy.