Cadillac XLR na rok modelowy 2009 nadjeżdża z kosmetycznymi zmianami zewnętrznymi, które inspirują się sedanem CTS. Z przodu znajdziemy zupełnie nowy grill i zmieniony zderzak z nowymi lampami przeciwmgielnymi. Maska silnika otrzymała wyraźny garb, którym dotychczas pochwalić się mogła tylko topowa wersja XLR-V. Nowością są otwory wentylacyjne w przednich błotnikach, a także 18-calowe koła ze stopów lekkich. Z tyłu doszło do kosmetycznych zmian i zamontowania nowych końcówek wydechu.

W roku modelowym 2009 luksusowy coupe-kabriolet dostępny będzie wyłącznie w dwóch wersjach – XLR Platinum lub XLR-V. Dla pierwszej z nich przewidziano benzynowy silnik 4,6 V8 Northstar o mocy 239 kW (325 KM), druga otrzyma jednostkę benzynową 4,4 V8 Northstar ze sprężarką mechaniczną, dzięki której moc wynosi 330 kW (449 KM).

We wnętrzu odmłodzonego XLR znajdziemy nową tapicerkę łączącą skórę i alcantarę. Na desce rozdzielczej, tunelu centralnym i boczkach drzwi pojawiła się nowa kombinacja metalu i drewna. Nie zabraknie luksusowych elementów wyposażenia, takich jak system key-less entry i start, aktywny tempomat, wyświetlacz head-up, nawigacja DVD, elitarny zestaw audio, podgrzewane i wentylowane fotele czy podgrzewana kierownica. W wyposażeniu seryjnym znajdzie się również system Magnetic Ride Control z amortyzatorami pełnionymi płynem magnetoreologicznym, który zmienia swoje właściwości pod wpływem działania pola elektromagnetycznego, w ten sposób szybko i dokładnie można zmienić charakterystykę zawieszenia.