Potencjalni nabywcy modelu Chevrolet Camaro nie będą w niczym ograniczani. Od początku dostępne będą trzy silniki. Podstawą oferty będzie jednostka 3,6 V6 o mocy 224 kW (304 KM) i momencie obrotowym 370 Nm. Nad nim ulokowano widlastą 8-cylindrową jednostkę o pojemności 6,2 l, która produkuje 299 kW (406 KM) i 535 Nm.
Dla ostrej odmiany Camaro SS przygotowano 8-cylindrówkę w układzie V o pojemności 6,2 l, której moc wynosi 314 kW (427 KM), a moment obrotowy sięga wartości 553 Nm. Siła napędowa przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów Tremec TR6060, automat nie pojawi się w ofercie. Podwozie wykorzystuje nową platformę GM Zeta i niezależne zawieszenie wszystkich kół. Standardem będą hamulce tarczowe z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo na wszystkich kołach, system stabilizacji, launch control i zmodyfikowane zawieszenie.