Chevrolet uzyskał najlepsze w branży wyniki w Europie Zachodniej dzięki większej o prawie 15 procent liczbie rejestracji niż w roku 2008 (wzrost z 148 868 do 170 591 samochodów).

W trudnym klimacie gospodarczym Chevrolet osiągnął rekordowy udział w dziesięciu rynkach europejskich.

Chevrolet zwiększył ponad dwukrotnie sprzedaż we Francji (+132,4 procent), w Niemczech zaś sprzedaż wzrosła o 40 procent.

Rekordowe wielkości sprzedaży i udziału w rynku odnotowano też we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Turcji, Austrii i Portugalii. Największy jak dotychczas udział w rynku uzyskano w Hiszpanii oraz Europie Południowo - Wschodniej.

W kategoriach sprzedaży w roku 2009 największymi rynkami Chevroleta były Rosja, Włochy, Niemcy, Francja i Hiszpania.

Wyjątkowe wyniki marki w Europie Zachodniej zrównoważył poważny spadek sprzedaży całej branży w Europie Wschodniej, w szczególności w Rosji. Udział Chevroleta w rynku europejskim pozostał stabilny pomimo 50-procentowego spadku na rynku rosyjskim. Chevrolet po raz kolejny został liderem sprzedaży marek zagranicznych w Rosji w roku 2009, a jego udział w rynku rosyjskim wyniósł siedem procent.

Najlepiej sprzedający się samochód europejskiej oferty Chevroleta w roku 2009 to Aveo (91 229 samochodów), zaś następny w kolejności jest Spark (82 520 egzemplarzy). W całej Europie sprzedaż nowego Cruze’a (2009: 21 048) przekroczyła nawet najśmielsze oczekiwania Chevroleta. Zupełnie nowy, miejski Spark będzie wprowadzany do sprzedaży począwszy od lutego br.

W roku 2009 Chevrolet sprzedał na całym świecie ponad 3,5 mln pojazdów. Czyni to markę Chevrolet czwartą największą marką motoryzacyjną na całym świecie, a także największą marką koncernu GM. W roku 2009 sprzedaż Chevroleta w Chinach wzrosła o 67 procent do 332 774 samochodów, czyniąc z Chin 3. największy rynek Chevroleta zaraz po USA (1 344 629 samochodów) i Brazylii (595 500 samochodów).

Chiny zamieszkuje obecnie ponad 800 000 posiadaczy samochodów marki Chevrolet, z których blisko jedna trzecia zakupiła samochody w roku 2009. Cruze nadal będzie odgrywać istotną rolę we wzroście Chevroleta na trzecim największym rynku globalnym.

W Polsce Chevrolet sprzedał w 2009 roku 5 698 samochodów, tym samym odnotowując spadek o 3,4 % w stosunku do roku poprzedniego (5 899 sztuk). Jest to dobry wynik, biorąc pod uwagę fakt, że zgodnie z danymi CEP liczba zarejestrowanych samochodów osobowych w Polsce spadła o 16% w porównaniu do 2008 roku.

Udział Chevroleta w rynku samochodów osobowych w Polsce, mierzony na podstawie faktycznych rejestracji, wzrósł o 0,2 pkt. z 1,8 % w roku 2008 do 2,0 % w roku 2009.

Najlepiej sprzedawanym modelem w gamie Chevroleta był Aveo, którego sprzedaż wzrosła o 12 % w stosunku do poprzedniego roku (2009: 3 085 sztuk; 2008: 2 750 sztuk).

Bardzo dobry debiut zanotował Chevrolet Cruze, z liczbą 545 sprzedanych egzemplarzy, co daje 214 % wzrost w stosunku do swego poprzednika, modelu Lacetti sedan (II-IV kwartał 2008:255 sztuk).

Sprzedaż Chevroleta Captivy wzrosła o 8 % i wyniosła 417 sztuk w 2009 roku (2008: 386 sztuk).

- W ubiegłym roku zdobyliśmy nowych klientów na wielu rynkach, oferując modele o bardzo dobrym stosunku wartości do ceny, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach gospodarczych. Naszym celem jest zwiększanie wyników w oparciu o zeszłoroczny wzrost, oferując szereg nowych modeli, w tym zdobywcę tytułu najlepszego samochodu roku „AutoBest 2010” – Chevroleta Cruze, a także zupełnie nowy miejski samochód o nazwie Spark. Co więcej, nasza oferta modeli poszerzona zostanie o nowego, rodzinnego vana, nowe Camaro i rewolucyjnego Volta – samochód z napędem elektrycznym o zwiększonym zasięgu – powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.

- Chciałbym poinformować, że rozpoczęcie sprzedażny nowego Chevroleta Sparka w Polsce będzie miało miejsce pod koniec marca. Już teraz jednak klienci mogą go zamawiać. Pierwszych 100 nabywców Chevroleta Sparka otrzyma w prezencie czujniki parkowania gratis - mówi Wojciech Osoś, Dyrektor Public Relations Chevrolet Poland Sp. z o.o.