Działania te mają na celu większą koncentrację na marce oraz zapewnienie lepszego i szybszego reagowania na obecne warunki rynkowe.

Wprowadzone zmiany pozwolą zarówno na dalszy rozwój marki Chevrolet, jak i na jeszcze lepszą obsługę klientów, jednocześnie nie wpłyną na strukturę oraz działalność sieci dilerskiej w Polsce. Chevrolet Poland jest częścią europejskiej organizacji marki Chevrolet, która ma swoją siedzibę w Zurychu (Szwajcaria).

W wyniku powyższych działań Andrzej Żelazny, dotychczas dyrektor sprzedaży i marketingu Chevrolet Poland, objął funkcję dyrektora generalnego Chevrolet Poland.

Andrzej Żelazny urodził się 1 października 1966 roku w Łomży. W 1990 roku ukończył Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Warszawskiej.

Andrzej jest związany z General Motors od sierpnia 1994 roku. Pełnił szereg funkcji w wielu działach firmy. Swoją karierę rozpoczął w montowni Opla Astry na Żeraniu, gdzie był koordynatorem ds. gospodarki materiałowej.

W roku 2001 oddelegowany był do pracy w Centrali Opla w Niemczech, gdzie kierował zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy. Obejmował stanowiska dyrektora Działu Obsługi Posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie dyrektora Sprzedaży i Marketingu marki Saab. Od marca 2008 odpowiadał za sprzedaż i marketing marki Chevrolet.

Wojtek Osoś (na zdjęciu obok), od lat związany z firmą General Motors Poland, będzie pełnił funkcję dyrektora działu Public Relations Chevrolet Poland i odpowiadał za wszelkie działania związane z marką Chevrolet.

Obu panom gratulujemy i życzymy sukcesów!

O Chevrolecie

Chevrolet jest wiodącą globalną marką koncernu General Motors, którego roczna sprzedaż przekracza 4,5 mln pojazdów w ponad 130 krajach. Jest czwartą marką samochodową pod względem sprzedaży, a także jedną z najszybciej rozwijających się marek na świecie. Chevrolet zapewnia pełen wyrazu design, dynamiczne osiągi i stara się dostarczać najwyższą wartość w każdym segmencie, w jakim jest obecny.

Po ponownym wprowadzeniu tej marki na rynek europejski w 2005 r., Chevrolet ponad dwukrotnie zwiększył swoją sprzedaż osiągając w 2008 r. poziom około 500.000 egzemplarzy. Nowa linia Chevroleta obejmuje modele Aveo, Cruze, Captiva oraz Epica.

Zupełnie nowy miejski model - Chevrolet Spark - zadebiutuje na początku 2010 r. Największe rynki Chevroleta w Europie to Rosja, Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania i Niemcy.

Założona w 1911 r. przez szwajcarskiego konstruktora i kierowcę wyścigowego Louisa Chevroleta, marka przygotowuje się do obchodów stulecia swojego istnienia, które zostaną uświetnione debiutem przełomowego Chevroleta Volt - pojazdu z napędem elektrycznym o zwiększonym zasięgu.