W porównaniu z rokiem 2006 sprzedaż na świecie zwiększyła się o 15 procent , ustanawiając kolejny rekord – ponad dwuipółletniego, nieprzerwanego wzrostu.W grudniu 2007 nabywców znalazły 22 004 pojazdy, a więc o sześć procent więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.

- W imieniu kierownictwa pragnę wyrazić osobiste podziękowanie i uznanie dla zagranicznej sieci sprzedaży Chryslera za tak dobry rok 2007” – powiedział Bob Nardelli, przewodniczący rady i dyrektor wykonawczy Chrysler LLC. Te imponujące wyniki poza Ameryką Północną pokazują, że wspólnym wysiłkiem pracowników, dealerów, dystrybutorów i dostawców osiągnąć możemy to, co przedtem wydawało się niewyobrażalne.

Wzrost sprzedaży dotyczył wszystkich regionów świata. W stosunku do roku 2006 najlepszy wynik zanotował region Bliskiego Wschodu / Afryki Północnej z 64-procentowym wzrostem sprzedaży (21 171 sztuk). Zarówno w Ameryce Południowej jak i w regionie Azji / Pacyfiku sprzedaż zwiększyła się o 22 procent (wynosząc odpowiednio 45 199 oraz33 715 szt.), zaś na obszarze Europy Wschodniej – o 30 procent (12 775 szt.). Sprzedaż w Europie Zachodniej i Centralnej – stanowiąca w przybliżeniu połowę zagranicznych obrotów Chryslera wzrosła w 2007 roku o 6 procent (do 117 675 szt.).

W ramach poszczególnych regionów padały rekordy lokalne. We Włoszech – największym ilościowo rynku Chryslera poza Ameryką Północną – marka Chrysler pozostaje liderem w segmencie dużych MPV (minivanów) już 15 rok z rzędu.W Holandii natomiast – największy przyrost sprzedaży zanotowała nowowprowadzona marka Dodge.

Najczęściej kupowanym samochodem z gamy koncernu był w roku 2007 Dodge Caliber (30 937 szt.), niemal podwajając sprzedaż tej marki w porównaniu z rokiem 2006, kiedy Dodge zawitał na wszystkie ważniejsze rynki tam, gdzie Chrysler był już obecny. W połowie roku 2008 portfolio modelowe marki na rynkach światowych wzbogaci nowy Dodge Journey.

Podczas, gdy liderem sprzedaży dla marki Chrysler w roku 2007 był model 300C, a dla marki Jeepmodel Grand Cherokee – to właśnie Jeep, ze wzrostem sprzedaży o 13 procent (do 96 924 szt.) okazał się najczęściej kupowaną marką w skali koncernu.Stale rósł także popyt na modele Wrangler, Patriot i Compass.W roku 2008 na rynki międzynarodowe wejdzie z kolei niecierpliwie oczekiwany,nowy Jeep Cherokee.

Jeep ma charakter ikony w skali światowej, a potrzebom różnorodnej klienteli odpowiada bogate portfolio modelowe. Dzięki ofercie pojazdów dla ruchu lewostronnego oraz napędzanych silnikiem Diesla coraz więcej klientów zyskuje dostęp do słynnych siedmiu modeli tej prawdziwiej legendy wśród marek samochodowych.

Chrysler LLC prowadzi dystrybucję i obsługę techniczną pojazdów swej produkcji w ponad 125 krajach całego świata, a obroty poza Ameryką Północną przekraczają obecnie dziewięć procent ogólnej sprzedaży koncernu.

Wśród trzech oferowanych marek (Chrysler, Jeep® i Dodge) pewne ograniczenia dotyczą tylko niektórych modeli półciężarowych (pick-up) oraz SUV. Od 2004 roku sprzedaż pojazdów na rynkach międzynarodowych stale rośnie, osiągając rekordowy wolumen w roku 2007.

Na rok 2008 Chrysler planuje poza Ameryką Północną premiery trzech nowych modeli – po jednym każdej z marek, koncentrując się na strategii konsekwentnego i rentownego rozwoju w skali światowej.

W Polsce

Rekordy zanotowano także w Polsce:

1. Rekordowy w historii rok pod względem liczby sprzedanych samochodów Chrysler Group na rynku polskim 1858 szt. (1488 szt. w roku 2006).2. Wzrost sprzedaży w roku 2007 w porównaniu do roku 2006 o 24,9 procent. 3. Przewidywany udział w rynku 0,64 proc. - najwyższy w historii.4. Wzrost sprzedaży samochodów marki Dodge o 128,3 proc. - 605 szt. w roku 2007 w porównaniu do 265 szt. w roku 2006.5. Wzrost sprzedaży samochodów marki Jeep o 53,1 proc. - 758 szt. w roku 2007 w porównaniu do 495 szt. w roku 2006, a razem z Dodgem Nitro wzrost sprzedaży SUV o 65,25 proc.6. Największy udział w sprzedaży w roku 2007 miała marka Jeep 40,8 proc.7. Najlepiej sprzedające się modele:- Dodge Caliber 520 szt. - wzrost o 96,2 proc.- Chrysler Voyager 251 szt. - spadek o 22,8 proc. (koniec produkcji RG).- Jeep Grand Cherokee 211 szt. - spadek o 10,2 proc.- Jeep Commander 133 szt. - wzrost o 30,39 proc.- Jeep Compass 158 szt. - nowy model.8. Rekordowe wzrosty sprzedaży:- Chrysler Sebring 57 szt. - wzrost o 2750 proc.- Jeep Wrangler 84 szt. - wzrost o 460 proc.- Dodge Caliber 520 szt. - wzrost o 96,2 proc.