Przez 40 lat produkcji (do 1990 roku) auto przechodziło takie same modernizacje, jak bazowy model osobowy. Zmianom uległa maska silnika, wlot powietrza, na krótko zamieniono deskę rozdzielczą oraz wyposażenie. Oczywiście nie można pominąć zawieszenia (amortyzatory hydrauliczne), półosi i przede wszystkim silników, których moc nieustannie podnoszono w każdej z pojemności, od 375 ccm poczynając, poprzez 425, 435, 597, na 602 ccm kończąc. Furgony ponadto budowano w dwóch długościach 3600 mm i 3800 mm. Prezentowany egzemplarz należy do rzadkiej odmiany - dłuższej, z podniesionym dachem, który w części bagażowej w typowym modelu jest niewiele wyższy od kabiny kierowcy.Silnik 2-cylindrowy bokser, górnozaworowy, chłodzony powietrzem, o pojemności 602 ccm i mocy 29 KM przy 5750 obr./min. Prędkość maks. 115 km/h, zużycie paliwa 5,4-6,8 l/100 km. Model 2 CV nie przez wszystkich kolekcjonerów uznawany jest za pojazd zabytkowy. Szczególnie dotyczy to aut wyprodukowanych w końcu lat 80. Które nie "łapią" się nawet w definicji pojazdu zabytkowego.
Citroen 2 CV AK Furgon Francja
Bardzo popularna we Francji furgonetka produkowana jako jedna z wersji samochodu osobowego 2 CV. Pierwszy furgon pojawił się na salonie paryskim w 1950 roku, czyli w dwa lata po oficjalnej premierze modelu 2 CV.
Auto Świat
Citroen 2 CV AK Furgon Francja