Nowe oblicze Citroëna docenili czytelnicy magazynu Magazyn Auto Motor und Sport.

Ostatnim laureatem w plebiscycie istniejącym od 33 lat był Citroën XM...

Nowy Citroën C5 zdobył 13,8 procent głosów, co w porównaniu do poprzedniej generacji C5 (1,2 proc. w 2008 roku) jest wynikiem imponującym.

C5 wyprzedził Skodę Octavię, która w 2008 roku zajęła drugie miejsce oraz zwycięzcę plebiscytu w latach 2006-2008: Alfę 159.

- Wymagania niemieckich klientów są powszechnie znane, czytelnicy Auto Motor und Sport są z pewnością jeszcze bardziej surowi w swoich ocenach - powiedział Christophe Musy, Dyrektor Generalny Citroën Niemcy.Sukces Nowego Citroëna C5 na niemieckim rynku, gdzie nasze cele w zamówieniach i wydaniach podczas pierwszego roku sprzedaży przerosły nasze prognozowania, pozwala nam sadzić, że model ten może przyczynić się do wzmocnienia wizerunku naszej Marki. Ta nagroda jest tego najlepszym dowodem.