Marka udowadnia zaangażowanie w politykę proekologiczną opartą na redukcji spalania oraz emisji CO2 poprzez model C3 Picasso e-HDi, zwiastun nowoczesnych rozwiązań przyjaznych środowisku. Kolejnym samochodem prezentowanym na salonie w Genewie jest C-ZERO, drugi w gamie elektryczny samochód po Berlingo First. Niespodzianką będzie najnowszy concept car, który, burząc stereotypy, łączy w sobie ducha współzawodnictwa, wyrafinowania oraz ekologii.
Citroën zaznacza również swoją innowacyjność, poprzez nowe usługi, które wprowadzać będzie stopniowo do swoich produktów:
- eTouch jest wachlarzem usług obejmujących wezwania w razie zdarzenia drogowego oraz assistance. Będą one dostępne dzięki karcie SIM. Dodatkowymi korzyściami, które proponuje ten system będzie wirtualna książka serwisowa oraz szkoła eko-jazdy- obie dostępne przez Internet.
- WiFi, pozwalające pasażerom na połączenie się z siecią na pokładzie samochodu.
Konferencja prasowa odbędzie się na stoisku Marki (Hall 6) we wtorek 2 marca o 8:30 Poprowadzi ją Frédérique Banzet, Dyrektor Generalny Marki Citroën.
Źródło: Citroen, fot. Citroen