Logo

Citroën w salach kinowych

Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Ta trwająca około 20 minut kryminalna intryga, skonstruowana wokół zniknięcia DS INSIDE za sprawą mistrza świata WRC Sébastiena Loeba, odsłania wszystkie aspekty projektu transformacji Marki: nowy wizerunek, nowe relacje z klientami i nową linia produktów Citroën.

Od bardzo wielu lat, Citroën utrzymuje przyjazne stosunki ze światem filmowym.

Filmy Léona Poirier z roku 1930 pt. "Czarna wyprawa" i "Żółta wyprawa" odkryły przed szerokim gronem widzów nieznane dotąd granice.

W 2006 roku, w swoim pierwszym filmie długometrażowym Renaissance, Christian Volckman wykorzystuje model Citroën oparty na prototypie Air-dream, korzystając z pomocy centrum stylu Citroën.

Związki Citroën ze światem kinematografii opierają się obecnie na licznych kooperacjach, w tym ostatnio przy realizacji filmu Envoyés très spéciaux (Bardzo specjalni wysłannicy). W filmie tym, którego premiera odbyła się 21 stycznia 2009 roku, możemy obejrzeć legendarne modele Citroëna: SM Maserati, 2CV AZ, Ami 6, DS, visiovan C4 Picasso i C6.

Już wkrótce, do kin wejdzie film reżysera Gad Elmaleh pt. Coco, który uczyni z limuzyny Citroën C6 gwiazdkę wielkiego ekranu.

Niebawem również, kolejny film Jean-Pierre’a Jeunet Micmacs à tire-larigot (Wielki przekręt), którego premiera przewidywana jest na jesień 2009 roku, wypromuje liczne modele Marki.

Poza tym, od pięciu lat, Citroën jest partnerem festiwalu filmu romantycznego w Cabourg.

Z sezonu na sezon, salon C_42 w spektakularny sposób prezentuje świat Citroëna. Stał się on obowiązkowym punktem odwiedzin w czasie wizyty na legendarnych Polach Elizejskich i przyciągnął już 2 miliony odwiedzających od momentu otwarcia we wrześniu 2007 roku.

Obecnie, dla tej międzynarodowej witryny Marki będzie to sezon pod hasłem „Créative Technologie”.

Ekran o wysokości 20 metrów rozświetla salon C_42 odsłaniając nowy wizerunek Citroëna. Wewnątrz, na poszczególnych piętrach, prezentowane są liczne realizacje obrazujące nowy slogan Marki.

Wraz z modelem C-Cactus, wystawionym na parterze w wersji z silnikiem elektrycznym i ozdobionym nowym logo Marki, Citroën wkracza na nowe tory koncepcyjne: maksymalne odciążenie, nowa konstrukcja, nowe materiały dla nowego typu mobilności, w duchu odpowiedzialności i optymizmu.

Na pierwszym piętrze, interaktywna trasa miejska umożliwia poznanie technologii mikrohybrydy Stop&Start, która redukuje poziom zużycia paliwa i emisji CO2 o ponad 10% oraz gwarantuje większy komfort akustyczny.

Na drugim piętrze natomiast, odwiedzający zachęcani są do zaprojektowania własnego Citroëna na wielodotykowym ekranie i odkrycia świata barw i materiałów samochodów Marki.

Obejrzeć tam można również Citroëna C5 wyposażonego w inteligentną technologię antypoślizgową oraz Citroëna C3 Picasso, który jest ostatnim owocem kreatywności Marki. Kamera zainstalowana w C4 Picasso pozwala doświadczyć panoramicznej widoczności z jego pokładu.

Na ostatnim piętrze, oferującym rozległy widok na Pola Elizejskie, Citroën Lounge zapewnia wrażenia zmysłowe gwarantujące najwyższy stopień komfortu. W każdy czwartek, piątek i sobotę wieczorem, od godziny 17 do 19, odwiedzający mogą korzystać z Happy Hour.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu