Łączna liczba 5.911.171 pojazdów sprzedanych w 2006 r. zapewniła 9% udział w globalnym rynku.Nissan, który sprzedał 3.477.799 pojazdów, miał 59% udział w sprzedaży odnotowanej przez sojusz, a Renault z 2.433.372 pojazdami zrealizował 41% sprzedaży w ramach sojuszu. Globalnie sprzedaż Renault spadła o 4%, a Nissana o 3,3%.Największą dynamikę wzrostu sojusz odnotował w Rosji (+96,9%), Kolumbii (33,6%), Chinach (+22,5%) oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce (+15,2%). Wzrostowi sprzedaży Renault poza Europą towarzyszył analogiczny jej spadek na starym kontynencie. W minionym roku także wyniki Nissana były zróżnicowane na poszczególnych rynkach. Renault sprzedał 2.115.176 pojazdów pod marką Renault (spadek o 6%), 121.855 pojazdów pod marką Samsung (wzrost o 2%) oraz 196.341 pojazdów marki Dacia (wzrost o 19,5%). Łącznie w 2006 r. na całym świecie sprzedano 247.000 egzemplarzy modelu Logan pod marką Dacia i Renault. Źródłem wzrostu dla Renault były rynki pozaeuropejskie, gdzie sprzedaż zwiększyła się o 8,8% dzięki rosnącej dostępności modelu Logan, wynikom marki Samsung oraz wzrostowi marki Renault na rynkach zagranicznych. Do końca 2006 r. sprzedaż poza Europą stanowiła ponad 30% łącznej globalnej sprzedaży Renault.Nissan sprzedał 3.341.527 pojazdów pod marką Nissan, co oznacza spadek o 3,1% w stosunku do poprzedniego roku. Globalna sprzedaż pojazdów marki Infiniti ustabilizowała się i wyniosła 136.272 egzemplarzy, który to wynik został wzmocniony pod koniec roku wprowadzeniem nowego sedana G. Już drugi rok z rzędu Nissan odnotował sprzedaż przekraczającą 1 milion egzemplarzy na swoim największym rynku, jakim są Stany Zjednoczone. Nowo wprowadzone modele, takie jak kompaktowy Nissan Versa, pomogły zrekompensować spadki w segmencie samochodów osobowo-ciężarowych.W Japonii sprzedaż pojazdów marki Nissan, w tym samochodów z kategorii mini, spadła o 11,5%, do 766.702 sztuk. W Europie poziom sprzedaży utrzymywał się na stabilnym poziomie i wyniósł 539.773 egzemplarzy. Nowo rozwijające się rynki - takie jak Rosja oraz Europa Środkowa i Wschodnia - były przeciwwagą dla spadków na dojrzałych rynkach. Sprzedaż w Europie Środkowej i Wschodniej zwiększyła się o 2300 sztuk, czyli o 15%.W innych częściach świata słabe wyniki w Tajlandii i na Tajwanie zostały zrekompensowane nieprzerwanym wzrostem w Chinach oraz na rynkach bliskowschodnich.Wspólnie opracowany silnik M1D - dwulitrowy diesel z układem common rail - został wprowadzony w różnych modelach Renault i Nissana w 2006 r., po debiucie w Renault Laguna w 2005 r. Dwulitrową jednostkę benzynową (M1G) opracowaną w ramach sojuszu zastosowano po raz pierwszy w Renault Clio w drugiej połowie 2006 r. Renault Samsung Motors rozpoczął eksport modelu SM3 z Korei pod marką Nissan. W 2006 r. wyeksportowano łącznie około 38.000 sztuk tego modelu.