Światowy sukces Dacii Logan przerósł najśmielsze oczekiwania; od września 2004 do czerwca 2006 na całym świecie sprzedano ponad 291 tysięcy sztuk, a rumuński sedan dobrze się sprzedaje nawet na rynkach, na których pierwotnie nie miał się nawet pojawić. Dlatego od roku 2005 auto nie jest produkowane wyłącznie w rumuńskim Pitesti, ale również w Rosji, Kolumbii i Maroko, gdzie w marcu 2006 Dacia była najlepiej sprzedawaną marką. Popyt nadal przewyższa podaż, dlatego od przyszłego roku auto produkowane będzie również w Iranie, Indiach i Brazylii, a dotychczasowe zakłady montażowe będą zwiększały produkcję.
Na podstawie tych pozytywnych wiadomości szefostwo Renault zadecydowało o niewielkim zabiegu liftingowym. W wyniku tych działań Logan od wersji Ambiance otrzyma nowe lampy tylne z diamentowym efektem, Laureate otrzyma nowy spojler na klapie bagażnika i grill w kolorze nadwozia. Wszystkie wersje otrzymają jeden praktyczny szczegół – klapa bagażnika nie będzie już z zewnątrz otwierana kluczykiem, ale przyciskiem. Nie zabraknie również nowych wersji kolorystycznych – niebieskiej Mineral, szarej Platinum, szarej Comet i beżowej Tundra – oraz nowego designu 15“ obręczy ze stopów lekkich.
W środku użyto nowych materiałów tapicerki, nowych dywaników i zmienionego drążka zmiany biegów w stylu Renault. W wersji Laureate pojawi się nowy schowek pod spodem konsoli centralnej, a wszystkie wersje otrzymają nową gamę radioodtwarzaczy Blaupunkt m. in. z możliwością odtwarzania mp3. Nowością jest czwarta, topowa wersja wyposażenia o nazwie Prestige. Obejmuje zderzaki, lusterka i listwy ochronne na drzwiach w kolorze nadwozia. Wewnątrz znajdziemy klamki, otoczki nawiewów i zegarów z aluminium, skórzane obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów oraz srebrne tarcze zegarów i czerwone podświetlenie wyświetlacza komputera pokładowego. Wyłącznie dla wersji Prestige przeznaczone są opcjonalne obręcze „Bolshoi“, wybierać można z czterech metalicznych lakierów (szary Platinum i Comet, niebieski Mineral i czerwony Toreador) oraz jednego pastelowego lakieru (niebieski Marine).
Największą nowością jest nowy – czwarty z kolei – silnik, oferowany wyłącznie dla wersji Prestige. Szesnastozaworowy benzynowa jednostka Renault 1,6 l osiąga 105 KM i 148 Nm, pozwala przyśpieszać w 10,2 s i osiągać 183 km/h. Dzięki temu jednostka lokuje się na szczycie oferty. Silnik jest oszczędniejszy od dotychczas najmocniejszej 8-zaworowej jednostki 1,6 nie tylko z powodu niższego zużycia paliwa (7,1 l/100 km), ale także dzięki wydłużonemu do 30.000 km przebiegowi między wymianami oleju. Motor zblokowano z nową 5-biegową przekładnią JH, którą działa ciszej i precyzyjniej.