Silniki znane z Renault Twingo, Clio i modelu Modus, trafią także do Dacii. Otrzyma je Logan i Sandero. Najmniejszy benzynowy o pojemności skokowej 1149 cm3 zapewnia moc 55 kW, a oba modele mieszczą się w średnim zużyciu paliwa 5,9 l/100 km. Silnik 1,2 16V ma wydłużony do 30 tys. km przebieg pomiędzy przeglądami oraz wymiana oleju. Ciekawostka jest także obniżenie do 650 obr./min wolnych obrotów, co ma duży wpływ na zużycie paliwa.
Równie atrakcyjne w ofercie są silniki o pojemności skokowej 1,4 (55 kW) i 1,6 (66 kW), które mogą także być zasilane LPG. Zbiornik na gaz umieszczono w bagażowej wnęce przeznaczonej na koło zapasowe. Taki zestaw pozwala na wydłużenie dystansu przejazdu nawet do 1200 kilometrów.
W niektórych krajach europejskich nowe modele Dacii będą oferowane z silnikami 1,6 E85, które przystosowane są do spalania mieszanki etyliny i etanolu w proporcjach od 0 do 85 proc. Dla przykładu, takie silniki oferowane są we Francji i Danii, gdzie auta te są objęte mniejszym podatkiem, a także istnieje odpowiednia sieć stacji paliw.