Wysokociśnieniowe przewody zapewniają bezpieczeństwo podczas naprawy

Stosowanie starych przewodów wysoko ciśnieniowych w systemach Common Rail może spowodować niewyobrażalne szkody w silniku i straty, jeśli chodzi o reputację stacji obsługi. Aby wykonać szczelne łączenie i uniknąć wycieków przy wysokim ciśnieniu, istniejące przewody zostały tak zaprojektowane, że ulegają deformacji w chwili, kiedy nakrętka jest zaciskana po raz pierwszy. Wymiana starego przewodu nie zapewni oryginalnej szczelności, co może powodować wyciek i być przyczyną dostępu brudu i kurzu do silnika. W najlepszym wypadku spowoduje to nierównomierną pracę silnika. W najgorszym, konieczna będzie wymiana silnika lub samochód może się zapalić. Zatem kwestia montażu nowych przewodów to ważny element zapewniający bezpieczeństwo. Przyjmując, że ciśnienie w silniku Diesla wynosi około 2000 bar, stacje obsługi muszą wiedzieć, w jaki sposób należy montować przewody wysokociśnieniowe, tak by spełniały one swoja rolę.

Poszerzając ofertę dla systemów Common Rail, zapewniliśmy stacjom obsługi dostęp do większego asortymentu wysokociśnieniowych przewodów Delphi. Oferta obejmuje obecnie dodatkowe 24 numery części do samochodów produkowanych przez Peugeota, Citroëna i Forda. Poszerzenie oferty spowodowało, że Delphi obecnie oferuje 71 numerów części do zastosowania w ponad 200 typach silników Common Rail.

Zatyczki pomagają zredukować koszty

Nowa seria zatyczek ochronnych została również zaprojektowana po to, by zredukować koszty i zapewnić, że naprawy dokonywane w stacjach obsługi są przeprowadzane w sposób profesjonalny. Ochronne zatyczki chronią system i zapobiegają dostaniu się brudu i kurzu do silnika podczas jego konserwacji i naprawy. Podobnie jak przewody wysokociśnieniowe, tak i zatyczki ochronne są jednorazowe i nigdy nie powinny być wykorzystywane ponownie.

Każda zatyczka jest zapakowana w indywidualne opakowanie jednostkowe i pakowana w opakowanie zbiorcze zawierające 40 sztuk, tak by zapewnić, że stacje obsługi mają zapewnioną wystarczająca ilość do prowadzenia napraw systemów Common Rail. Delphi zaprojektowało również praktyczny i łatwy w użyciu dystrybutor zatyczek, w którym mogą one być bezpiecznie przechowywane w warsztacie i są łatwo dostępne w razie potrzeby. Oferta Delphi obejmuje 12 numerów części, obejmujących wszystkie systemy Common Rail, włączając w to produkty Delphi i innych dostawców wyposażenia fabrycznego.

„W sytuacji, kiedy liczba samochodów wyposażonych w systemy Common Rail wzrasta, konieczne jest, abyśmy wspierali naszych klientów i dostarczali im aktualne, łatwe do wykorzystania informacje" – stwierdził Nigel Rankin, menadżer produktu common rail w Delphi. „Najnowsze uzupełnienia naszej oferty pomogą zapewnić, że będziemy nadal udostępniać naszym klientom jedna z najbardziej kompletnych ofert dostępnych na rynku części zamiennych oraz informacje o produkcie – wszystko w formacie przyjaznym dla klienta."

Szeroka oferta Delphi w dziedzinie pomp, wtryskiwaczy i części został skomasowana w jednej broszurze informacyjnej, w której przedstawiono wszystkie szczegóły odnośnie ich zastosowania dla szerokiej gamy samochodów.

Dla warsztatów, które dopiero rozpoczynają prowadzenie napraw systemów Common Rail będzie to łatwe do zrozumienia objaśnienie zasad działania systemu Common Rail i jego kluczowych komponentów. Jasno wyłożone rozdziały dotyczące zastosowania pomp, wtryskiwaczy, filtrów, przewodów wysokociśnieniowych i innych komponentów ułatwiają dobór właściwej części. Odrębny dział opisuje podstawowe metody diagnostyki systemów Common Rail i dostarcza informacji odnośnie oferty Delphi w dziedzinie narzędzi i systemów diagnostycznych dla tych wysoko wyrafinowanych układów.