Zakłady Hans Glass GmbH przejęte zostały przez BMW w dniu 2. stycznia 1967 roku. Trzy lata później, 27. września 1973 roku wyprodukowany został tutaj pierwszy egzemplarz samochodu marki BMW Serii 5. W przeszłości zakłady te znane były z produkcji małych samochodów miejskich o nazwie Gogomobil, których w latach pięćdziesiątych minionego stulecia wyprodukowano tutaj 280 728 egzemplarzy.

Po 40 latach od chwili włączenie w skład koncernu BMW wyprodukowany został tutaj 7 mln egzemplarz i był to model BMW 535d, który zamówiony został przez klienta mieszkającego we Francji.

Po serii 5 produkowano tutaj także od 1976 roku BMW Serii 6 i 7, a także powstały tu legendarne BMW Seria 8.Dzisiaj BWM Group swoją produkcję realizuje w 23 zakładach rozrzuconych w 12 krajach. Zakład w Dingolfing należy do największych w koncernie i dzisiaj produkuje piąta generację BMW Serii 5, czwarta generację BMW Serii 7 i trzecią generację BMW Serii 6.

Tutaj także powstają aluminiowe części nadwozia do Rolls-Royce.

W Dingolfing zatrudnionych jest ponad 20 tys. osób, a dzienna produkcja zakładu wynosi ok. 1300 samochodów. Powstają tutaj także komponenty przeznaczone do całego koncernu oraz samochodów marki Bmw, Mini oraz motocykli.

W 1967 roku częścią BMW stał sie zakład produkcji motocykli Hans Glas GmbH w Landshut. Dzisiaj powstają tu komponenty do wszystkich modeli samochodów, motocykli,atakże bolidów Formuły 1. Natomiast w Landshuter Innovations- und Technologiezentrum (LITZ) powstają nowe rozwiązania wdrażane do produkcji seryjnej pojazdów.